Ouders

Oudercontact

Goede communicatie tussen ouders en leerkrachten is van groot belang voor het welbevinden en de ont- wikkeling van het kind. We voelen ons hier samen met ouders verantwoordelijk voor. Om de communicatie zo goed mogelijk te laten verlopen hebben we wat kleine aanpassingen gedaan. Zo startten we aan het begin van het schooljaar met een startgesprek tussen ouders en leerkracht. Hierop hebben we veel positieve reacties ontvangen. Het blijkt prettig te zijn om bij de start van het schooljaar te bespreken wat er nodig lijkt te zijn om de kinderen het juiste te bieden. Hiervoor is zowel de input van de school als van de ouders van belang!

Op zoek naar een school voor uw kind in Groesbeek?

SIENN